OFFICE MANAGER (GRAN EMPRESA)
Infofeina
Província Girona
hace 2 días

Funcions i requisits de la vacant

Funcions :

T'agradaria tenir una feina dinàmica, on puguis desenvolupar habilitats administratives, organitzatives i de comunicació interna i externa.

Vols tenir l'oportunitat de disposar d'un horari flexible que et faciliti la conciliació personal?

Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una important empresa ubicada a rodalies de Girona, la qual actualment cerca un / a Office Manager, qui s'incorporarà de forma estable dins l'estructura i donarà servei a diferents àrees.

Quina serà la teva missió a l'empresa?

  • La posició es fonamenta de 3 grans pilars : coordinació d'àrees, comunicació interna / externa i administració.
  • Donaràs suport administratiu, organitzatiu i de planificació a totes les persones de direcció.
  • Realitzaràs el seguiment de les convocatòries i reunions, tant de la junta directiva com de les àrees i persones implicades.
  • Confeccionaràs i enviaràs actes i resums de les reunions per a poder-ho traslladar a direcció.
  • Asseguraràs el correcte filtratge de la informació que genera l'organització.
  • Facilitaràs el bon funcionament dels canals de comunicació interna de l'empresa i coordinaràs els proveïdors externs, així com faràs el seguiment de la informació que hi circula.
  • Mantindràs el contacte amb institucions i premsa per assegurar la bona comunicació externa.
  • Nivell d'estudis acabats :

    Grau amb titulació de Grau en Publicitat i Relacions públiques (valorable)

    Grau amb titulació de Grau en Administració i Direcció d'Empreses (valorable)

    Temps d'experiència :

    Experiència :

    Ets el candidat / a ideal si...

  • Aportes un mínim de 2 anys d'experiència en una posició similar.
  • Ets una persona proactiva, resolutiva i detallista.
  • Tens capacitat de lideratge i vocació de servei al client intern.
  • Treballes de forma organitzada i tens habilitats de planificació i control.
  • Facilitat de relació en un entorn empresarial i puntualment treballar de cara al públic.
  • La formació és valorable, en funció de la candidatura.
  • Tens disponibilitat d'assistir, de forma puntual, a fires del sector d'àmbit nacional.
  • Domini del català i castellà correctament de forma escrita i en conversa.
  • Coneixes les eines ofimàtiques bàsiques : correu electrònic, office i eines de gestió.
  • imprescindible)

    Condicions que ofereix l'empresa

    Jornada : Jornada Completa

    Horari :

    De dilluns a divendres. Horari flexible.

    Durada del contracte inicial :

    Indefinit

    Perspectiva de la feina :

    Sou :

    Des de 25000 € fins a 28000 €

    Retribució segons vàlua.

    Altres dades :

    Al perfil seleccionat se li ofereix :

  • Posició dinàmica, amb tasques polivalents i amb un cert grau d'autonomia.
  • Possibilitat de formar part d'una empresa amb recorregut, estructurada, amb unes directrius de futur clares i una gerència consolidada.
  • Tindràs un contracte estable i directe a la plantilla de l'empresa.
  • Flexibilitat horària i organitzativa, treballant sempre de dilluns a divendres.
  • Possibilitat de teletreball (des de casa).
  • Retribució aproximada, segons vàlua del / la candidatura de 25.000 28.000 € bruts anuals.
  • Si t'interessa rebre més informació, apunta't!

    Reportar esta oferta
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación