DIRECCIÓ GENERAL OBSERVATORI DEL TERCER SECTOR
L’OBSERVATORI DEL TERCER SECTOR
BARCELONA, Spain
hace 2 días
source : Servei d'Ocupació de Catalunya

Descripció

DIRECCIÓ GENERAL DE L’OBSERVATORI DEL TERCER SECTOR

Categoria

Educació, formació i investigació

Subcategoria

Professions vinculades a la investigació

Experiència(mesos)

Nombre de llocs ofertats

Ofertes per a persones amb discapacitats

Detall de les funcions del treball

Funcions a desenvolupar : 1.1Implantar el pla estratègic de l’entitat; elaborar els objectius operatius en l’àmbit productiu de l’entitat i sota les premisses establertes per l’òrgan de govern, així com, reportar periòdicament al mateix els resultats assolits : -Identificar oportunitats de projectes i serveis-Identificar i establir relacions amb clients i col·laboradors potencials del sector-Posicionar l’entitat com a referent en el seu àmbit d’intervenció-Coordinar, fer seguiment i / o supervisar la qualitat de projectes de recerca-Assistència i presentació d’articles a congressos nacionals i internacionals1.

2Dirigir els projectes i serveis de l’OTS : coordinar el disseny i implantació de projectes i serveis per mantenir i ampliar el catàleg de serveis de l’entitat, d’acord amb la missió, visió i valors de l’entitat així com el pla estratègic definit per l’òrgan de govern : -Definir, elaborar i implantar dissenys de projectes, tant en la vessant metodològica, formativa, com divulgativa dels mateixos.

oEn la vessant de recerca sobre el sectoroEn l’organització de jornades i congressos per la reflexió sobre el tercer sectoroEn d’altres vessants que se li puguin encarregar des de l’òrgan de govern-Creació d’informes i altres continguts relacionats amb el seguiment dels projectes presentats.

  • Seguiment tècnic i econòmic dels projectes de l’entitat.1.3Representació operativa i tècnica de l’entitat-Mantenir relacions estables amb les administracions públiques per a la consecució i execució de projectes- Mantenir relacions estables amb les entitats representatives del tercer sector per a la consecució i execució de projectes-Treballar coordinadament amb altres entitats per a l’impuls de recerques1.
  • 4Coordinació i gestió de l’entitat; implantar i mantenir les eines necessàries per la correcta gestió de l’entitat-Previsió de l’estructura de RRHH, així com coordinació de l’equip;
  • calendaris de treball, processos de selecció. Tant de recursos humans com de col·laboradors / es externs.-Organització dels espais de treball intern;
  • distribució de tasques, supervisió dels equips, etc. -Supervisió de la gestió econòmica de l’entitat-Desenvolupar l’estratègia de comunicació de l’entitat

    Nivell Formatiu

    LLICENCIATURA O ENGINYERIA

    Nivell del títolTema del títolNom del títol LLICENCIATURA O ENGINYERIAANTROPOLOGIA SOCIAL I CULTURAL LLICENCIATURA O ENGINYERIACIÈNCIES POLÍTIQUES I ADMINISTRACIÓ PÚBLICA LLICENCIATURA O ENGINYERIASOCIOLOGIA

    Competències

    Nivell Orientació als resultatsALT Pensament analíticALT Compromís amb el servei i l’organitzacióALT IniciativaALT Capacitat d’aportar valor afegit a la feinaALT Qualitat de la feina ben fetaALT

    IdiomesParlatEscrit

    CATALÀSUPERIORSUPERIOR

    Permisos de Conduir

    No s'han trobat resultats

    Tipus de vehicle Disponibilitat de vehicle Disponibilitat per a Viatjar

    Detall de l'experiència requerida

    Requisits : Formació bàsica; llicenciatura, diplomatura o grau en l’àmbit de les ciències socials; sociologia, ciències polítiques, antropologia, etc.

  • Formació complementària; en tècniques d’investigació en ciències socials, estadística, en gestió de recursos humans Experiència professional : oDirecció / gestió d’entitats del tercer sectoroCerca de finançament públic i privatoProjecció d’imatge pública de l’entitat / relació amb mitjans de comunicacióoGestió econòmica d’una entitatoCoordinació d’equipsoSupervisió de projectes de recerca social Competències / habilitats necessàries per al desenvolupament en el lloc de treball : a)Tècniques professionals : oTècniques d’investigació en ciències socialsoFuncionament, organització i vertebració del tercer sector a CatalunyaoAnàlisi i interpretació de la situació del tercer sector respecte de diferents temàtiquesoIdiomes : català / castellà / anglèsb)TransversalsoOrientació als resultats;
  • optimitzar els recursos i el temps en la realització de les tasques per a l’assoliment dels resultatsoQualitat de la feina ben feta;
  • cercar l’excel·lència i la millora contínua, desenvolupant les funcions encomanades de forma rigorosaoIniciativa; actitud proactiva i resolutiva, involucrant-se satisfactòriament en la seva feinaoCapacitat d’aportar valor afegit a la feina;
  • incrementar la qualitat i productivitat de les tasques desenvolupadesoPensament analític; processar la informació de manera objectiva per assolir conclusions validesoCompromís amb el servei i l’organització;
  • identificar-se amb la missió de l’entitat i els seus projectes Experiència valorable; oAnys d’experiència assumint tasques similarsoEstudis de màster, postgrau i doctoratsoXarxa / coneixement de responsables d’entitats / administracions públiquesoConeixements en estadística

    LABORAL INDEFINIT

    Durada del contracte(mesos)

    Salari fins a

    Detall d'altres beneficis

    Contracte a temps complertCategoria : Direcció Retribució : segons conveniConveni d’aplicació : conveni d’acció social amb infants i jovesPrevisió d’incorporació : primera quinzena d’octubre

    Reportar esta oferta
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación