ADMINISTRATIU/IVA CUSTOMER SERVICE MERCAT ALEMANY
ORGANIGRAMA
GIRONA, Spain
hace 3 días
source : Servei d'Ocupació de Catalunya

Descripció

Empresa ubicada a Girona

Les funcions bàsiques són el desenvolupament comercial del mercat alemany, prospecció de clients, atenció clients, contacte amb clients B2B, servei postvenda, seguiments, etc

Categoria

Administració d'empreses

més de 2 anys

Nombre de llocs ofertats

Requisits

Preferentment cal aportar experiència en tasques comercials, atenció al client, etc (imprescindible)

Estudis : Idiomes :

Idiomes :

Alemany Avançat (imprescindible)

Anglès Mitjà (valorable)

Castellà Domini (valorable)

Català Avançat (valorable)

Imprescindible alemany a nivell DOMINI : un 90% de la jornada seran comunicacions amb països de parla alemanya.

Usuari avançat d' Office i valorable coneixements de plataformes ecommerce.

Capacitat per treballar en equip i alhora d'assumir feines de manera independent

Facilitat en el tracte personal i en la comunicació, positivitat, extraversió, entusiasme i capacitat per manejar múltiples tasques de forma ràpida i eficient

Residència a l'àrea compromesa entre el 20 / 30 km al voltant de l'empresa

Carnets de conduir : B

Adjunta sisplau un cv que estigui al dia

Contesta les preguntes formulades

Incorporació a través d'ETT 3 mesos

Horari

partit dilluns a divendres (9 a 18'00h)

Salari fins a

Reportar esta oferta
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Inscribirse
Mi Correo Electrónico
Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
Continuar
Formulario de postulación