Funcions i requisits de la vacant
Funcions :
Introduir les dades de comptabilitat al sistema informàtic de gestió. Això, comprèn la introducció de dades relacionades amb la comptabilització de les factures emeses i rebudes per l'empresa, de les provisions, de les dotacions, de les amortitzacions, dels impostos a pagar, de la caixa (metàl·lic disponible) i de les nòmines.
Editar i extreure informació comptable (deutes, factures pagades i impagades, saldos, etc.) a través del software de gestió de l'empresa
Desenvolupar tasques de suport administratiu, com la gestió dels cobraments, dels / de les proveïdors / es, i altres.
Nivell d'estudis acabats :
FP II amb titulació de Administratiu i Comercial (valorable)
Idiomes :
CastellàDomini (imprescindible)
CatalàDomini (imprescindible)
AnglèsIniciat (valorable)
Temps d'experiència :
Experiència :
Haver treballar com a administratiu per una empresa i haver fet les funcions que es demanen almenys per un any. (imprescindible)
Carnets de conduir :
Condicions que ofereix l'empresa
Jornada : Jornada Parcial
Horari :
4 hores setmana inicial amb possibilitat d'augmentar
Durada del contracte inicial :
6 mesos
Perspectiva de la feina :
Freelance / Autònom per obra i servei
Disponibilitat d'incorporació :
Sou :
el salari és negociable)
Altres dades :
Es contempla tambe una persona amb contracte temporal per 4 hores per setmana. La feina es fara presencialment des de la nostra oficina al centre de Girona.