Auxiliar de Recursos Humanos
Infofeina
Província Girona
hace 4 días

Funcions i requisits de la vacant

Funcions :

Assistir al departament de Recursos Humans en els processos de selecció, gestió documental, administració de personal, creació de contingut para la comunicació interna i el procés d'acollida de nous empleats.

Nivell d'estudis acabats :

Grau amb titulació de Grau en Administració i Direcció d'Empreses (valorable)

Grau amb titulació de Grau en Psicologia (valorable)

Grau amb titulació de Grau en Relacions Laborals (valorable)

Idiomes :

AnglèsAvançat (imprescindible)

CastellàDomini (imprescindible)

CatalàAvançat (valorable)

Temps d'experiència :

Experiència :

L'experiència prèvia és valorable però no imprescindible, es valoraran les aptituds i la motivació.

Carnets de conduir : A1,A,B

Altres requisits : Perfil requerit :

Perfil requerit :

  • Estudiants de FPII o Grau Superior en Administració, Secretariat o similar.
  • Estudiants de Grau o Màster en RRHH, Relacions Laborals, Turisme, Psicologia o similar.
  • Aptituds requerides en el / la candidat / a : analític / a, organitzat / da, metòdic / a, proactiu / va, comunicatiu / va, multidisciplinar.

    Coneixements informàtics : entorn office, programes de gestió de documentació i Internet a nivell d'usuari.

    Requisits imprescindibles : Vehicle propi i carnet de conduir

    Condicions que ofereix l'empresa

    Jornada : Jornada Seguida

    Horari : De 9h a 17 : 30h

    De 9h a 17 : 30h

    Durada del contracte inicial :

    temporal + continuïtat

    Perspectiva de la feina :

    Temporal

    Disponibilitat d'incorporació :

    Sou :

    18000€ bruts / anuals (el salari és negociable)

    Inscribirse
    Añadir a favoritos
    Eliminar de mis favoritos
    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación