Atenció al soci
PIMEC
BARCELONA, Spain
hace 16 horas
source : Servei d'Ocupació de Catalunya

Descripció

Patronal de Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya

Pimec precisa incorporar un / a Tècnic / a al Departament d'atenció al soci de PIMEC per la realització de les següents tasques :

  • Atenció al client per carteritzar i fidelitzar als socis de PIMEC
  • Atenció telefònica i presencial als socis de PIMEC
  • Reporting en el sistema de gestió de les necessitats del soci i el seu seguiment
  • Actualització de la base de dades dels socis i no socis de Pimec
  • Requisits :

  • Formació professional en Comerç i Màrqueting / Gestió de vendes / Assistència a la direcció o Administració.
  • Es precisa persona responsable, amb ordre, i amb capacitat de treball tant en equip com individualment. Preferentment, amb coneixements informàtics i experiència professional en àrees de màrqueting, atenció al públic, suport administratiu i / o comunicació.
  • Persones proactives amb capacitat de generar confiança i gestionar les peticions que es rebin. Habilitats comunicatives i orientació al client.
  • Nivell excel·lent de català i castellà i bon nivell d'anglès. Coneixement de nous formats de comunicació digital i màrqueting.
  • S'ofereix :

  • Incorporació immediata
  • Jornada completa
  • Categoria

    Administració d'empreses

    1 any

    Nombre de llocs ofertats

    Estudis :

    Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació de Màrqueting i publicitat

    Idiomes :

    Castellà Domini (imprescindible)

    Català Domini (imprescindible)

    Anglès Avançat (valorable)

    Salari fins a

    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación