CORRESPONSABLE LABORAL (ASSESSORIA)
Marlex
Girona, Girona
hace 2 días

Descripción de la oferta

Tens bons coneixements de Relacions Laborals i busques un projecte ambiciós? Tens ganes de créixer com a professional en l’àmbit d’una assessoria en matèria laboral?

Vols formar part d’una assessoria global de negoci, líder a la ciutat de Girona?

Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una important empresa ubicada a Girona Centre, la qual actualment cerca incorporar un / una Corresponsable Laboral , el qual s’incorporarà al departament laboral i treballarà conjuntament amb el / la Responsable del departament.

Quina serà la teva missió a l’empresa?

De la mà del responsable dels RRHH de l’empresa, la persona seleccionada es responsabilitzarà de :

  • La gestió i assessorament laboral dels diferents clients.
  • El tracte directe i personalitzat amb els diferents clients, en matèria d’estratègia en gestió laboral.
  • Generar i supervisar la documentació requerida pel client : nòmines, contractes, AT, IT, IRPF i prestacions de la Seguretats Social.
  • Elaboració dels models trimestrals d’IRPF.
  • Elaborar les comunicacions a la Seguretat Social i Agència Tributària.
  • Gestions amb Siltra, Contrata i utilització del programa A3.
  • Suport en la coordinació de l’equip de treball.
  • Al perfil seleccionat se li ofereix :

  • Incorporació a una empresa on gaudirà d’oportunitats reals de desenvolupament personal i professional, treballant colze a colze amb el / la responsable del departament.
  • Horari de dilluns a divendres de 9.00h a 18.00h amb 1 hora per dinar.
  • Franja salarial entre els 25.000 i els 30.000 segons vàlua.
  • Lloc de treball al centre de Girona.
  • Si t’interessa rebre més informació, apunta’t!

    Requisitos

    Ets el candidat / a ideal si...

  • Tens formació de Grau en Dret, Relacions Laborals i / o Ciències del Treball.
  • Es valorarà positivament formació de màster en RRHH i / o RRLL.
  • Aportes experiència d’almenys 3 anys treballant en gestoria i / o assessoria, realitzant tasques d’administració i assessorament laboral.
  • Es necessari el coneixement de convenis laborals.
  • Aportes experiència en confecció i càlcul de nomines i contractes.
  • Domines la gestió de la Seguretat Social.
  • Domini del programa A3.
  • Cerquem algú amb bona orientació al client extern i amb vocació de servei de qualitat.
  • Reportar esta oferta
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación