Funcions i requisits de la vacant
Funcions :
Necessitem incorporar un / a AUXILIAR ADMINISTRATIU / VA al DEPARTAMENT LABORAL
Les funcions principals consistiran en donar suport en les gestions habituals del departament laboral :
Es indispensable coneixements del programa A3, Word, Excel.
Es valorarà molt positivament coneixements de comptabilitat.
Oferim contracte a mitja jornada en horari de mati (de 09 a 13 o de 10 a 14) amb possibilitats d'ampliació de jornada.
Si esteu interessats en l'oferta envieu el vostre CV a sayolassociats Gmail . com
Nivell d'estudis acabats :
Diplomatura amb titulació de Rel. Laborals / Graduat Social (valorable)
Idiomes :
CatalàDomini (imprescindible)
CastellàDomini (imprescindible)
AnglèsMitjà (valorable)
Temps d'experiència :
1 any
Condicions que ofereix l'empresa
Jornada : Jornada Parcial
Horari : 09 a 13 o de 10 a 14
09 a 13 o de 10 a 14
Perspectiva de la feina :
Estable
Disponibilitat d'incorporació :
Sou :
el salari és negociable)