La Fundació Pere Tarrés cerca un / a Gerent de la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés, integrada a la Universitat Ramon Llull.
La seva missió és ser el responsable del desenvolupament i sostenibilitat econòmica de la Facultat. Així com gestionar tots els aspectes de funcionament de la Facultat i d'enllaç amb la resta de la Fundació Pere Tarrés i la participació en projectes transversals, i el component extern, de captació de recursos, incloent la participació activa en la comercialització nacional i internacional.
Les seves principals funcions són :
Elaborar els pressupostos, fer el seguiment i garantir el seu compliment, així com el control de costos.
Vetllar per la gestió sostenible dels recursos humans, econòmics i materials de la Facultat.
Dirigir les persones d’administració i serveis
Organitzar i garantir de la prestació amb qualitat dels serveis de gestió administrativa, biblioteca i infraestructura
Dirigir el correcte funcionament de l’edifici i els equipaments, així com l’assignació dels seus usos per a cada activitat.
Optimitzar tots els processos de prestació de serveis als alumnes (matriculació, etc.) i professors.
Tenir una relació efectiva i fluïda amb la representació dels treballadors.
Totes aquelles funcions o tasques recollides en el Reglament de Règim intern.
Fer la interlocució amb Serveis Comuns de la Fundació.
Recolzar l'equip de direcció en el desenvolupament de les decisions preses.
Elaborar, liderar i executar el plà comercial
Captació d’alumnes de grau i postgrau amb estratègia B2C a nivell nacional i internacional.
Captació d’alumnes de grau i postgrau amb estratègia B2B (escoles, entitats del sector, sector públic, associacions, etc.
a nivell nacional i internacional.
Cercar patrocinis, subvencions i ingressos complementaris a la matrícula
LLicenciat / da o diplomat / da
Més de 5 anys d’experiència en posició de direcció en entorn acadèmic, dirigint equips grans.
Experiència provada en la comercialització i desenvolupament de negoci, a nivell nacional i internacional, havent treballat amb objectius de venda.
Alta orientació a resultats.
Alta orientació a client.
Habilitats de treball en equip.
Capaç de tenir múltiples nivells d’interlocució, intern i extern.
Català, castellà i anglès alts oral i escrit.
Valorable coneixement del sector social