GERENT DE BOTIGA (GIRONA)
Casa Ametller
Girona, España
hace 1 día

Funciones

Ametller Origen som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes.

Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.

El nostre propòsit es promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.

Vols unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat?

Volem incorporar persones apassionades per el món del retail i de l’alimentació saludable per desenvolupar el rol de Gerent de botiga.

La teva missió serà garantir la gestió, organització i dinamització de l’equip i del punt de venda, garantint el compromís i satisfacció de l’equip i els clients, per assegurar la rendibilitat de la botiga, la qualitat i seguretat alimentària, l’aplicació de la imatge i de les directrius del grup Ametller Origen.

Què faràs?

Amb l’acompanyament del Gerent de Zona, les teves funcions seran :

  • Participar activament en l’atracció i fidelització del millor talent per la teva botiga. Acollir, integrar, i acompanyar les persones del teu equip en el desenvolupament del seu ofici.
  • Gestionar el compte de resultats, analitzar els marges, les xifres de venda i la productivitat del personal de la teva botiga.
  • Vetllar per el compliment de les directrius comercials a nivell de producte, preus, promocions, preconizacions... amb la finalitat d'assegurar una imatge corporativa i fidel a la marca.
  • Garantir el correcte circuit d’abastiment de producte.
  • Garantir els estàndards d’atenció al client.
  • Planificar i implementar les accions de venta necessàries per aconseguir els objectius previstos.
  • Vetllar per el compliment de les normatives de qualitat, servei al client, seguretat i salut, així com les pròpies de l’empresa.
  • Què esperem de tu?

  • Que tinguis un mínim de dos anys d’experiència ocupant un càrrec similar dins el sector del Retail.
  • Experiència en gestió i dinamització d’equips.
  • Experiència en dinamització comercial i econòmica del punt de venta.
  • Que siguis una persona comunicativa, orientada a persones i resultats, amb capacitat de planificació i organització i vocació de servei al client intern i extern.
  • Valorarem positivament si, a més, tens experiència en el sector de l’alimentació.
  • Mobilitat geogràfica (Provincia Girona).
  • Què t’oferim?

  • Desenvolupament i projecció professional a una empresa trepidant, inconformista i en transformació constant, on podràs crear un espai de gestió i impuls dels teus col·laboradors i treballar amb autonomia responsable i orientat a resultats.
  • Contracte indefinit (6 mesos de prova).
  • Salari segons vàlua més plus de desplaçament.
  • Jornada completa dins l’horari comercial.
  • Ubicació : zona Girona.
  • Reportar esta oferta
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación