Customer Success Specialist
Brambles
Madrid, Madrid, ES
hace 5 días

Key Accountabilities

  • Actively work to understand CHEP’s business functions, systems and products to deliver time query resolution and excellent service to customers,
  • Ensure the investigation and resolution of customer enqueries and complex issues with minimal delay, in a competent and professional manner.
  • Recommend process improvements to ensure customer satisfaction and to improve service levels : Plan and implement actions plans by contacting and working with customers proactively
  • React positively to problems / issues and take preventive actions with a root-cause analysis.
  • Ensure that best in class service is given to customers
  • Manage end-to-end Audit process for Customers
  • Demonstrate an indepth understanding of customers’ operations, supply chain flows & needs
  • Ensure no overdue debt from customers and provide support for bad debt resolution
  • Provide analytical data and support on specific account queries.Have the analytical capability to identify customer s issues.
  • Resolve invoicing and pricing queries. Raise credit notes and manual invoices if needed
  • Manage and maintain customer database and account balances accurately in the systems
  • Admin support to all internal teams via systems (Sale Force, SAP), or email
  • Qualifications

  • Desirable : University Degree in Business Administration or business related studies
  • Experience

  • 2-3 years of business experience
  • Minimum 2 years of customer service or support experience
  • Skills and Knowledge

  • Strong analytical and problem solving skills
  • Organisation and prioritization skills
  • Dealing with ambiguity
  • Excellent customer service and relationship building skills
  • Commitment to customer focus with strong listening and account management skills
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Good knowledge of MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
  • Self-initiator and results driven
  • Detail oriented and a team player
  • Languages

    Essential : German / Dutch / English

    Desirable : Any of other additional European Language

    Preferred Education

    DIPLOMADOS O 3 CURSOS UNIVERSITA

    Preferred Level of Work Experience

    3 5 years

    Somos un empleador de igualdad de oportunidades y estamos comprometidos con desarrollar una plantilla diversa en la que todos los trabajadores reciban un trato justo y respetuoso, y tengan la oportunidad de contribuir al éxito del negocio mientras desarrollan su propio potencial.

    Esto lo logramos aprovechando la experiencia y habilidades únicas de cada individuo, y no discriminamos a ningún empleado o candidato por motivos de raza, color, sexo, edad, origen nacional, religión, orientación sexual, identidad de género, condición de veterano o por motivos de discapacidad o cualquier otro colectivo protegido por la legislación local, estatal o federal.

    Hay individuos que se hacen pasar por representantes de Brambles o CHEP de forma fraudulenta que han organizado entrevistas y ofrecido oportunidades de empleo fraudulentas con la intención de cometer un robo de identidad o exigir dinero.

    Brambles y CHEP nunca llevan a cabo entrevistas a través de chats en línea ni exigen dinero como condición de empleo. Si tiene alguna duda respecto a la legitimidad de una entrevista u oferta de trabajo, póngase en contacto con nosotros escribiendo a recruitment brambles.com.

    Reportar esta oferta
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación