Administratiu/va departament salut i seguretat (amb discapacitat)
Tècniques i Recuperacions del Gironès
GIRONA, GIRONÈS, CELRA
hace 1 día
source : Departament d'Empresa i Treball

Descripción de la oferta

  • Supervisar i participar en la realització de l'avaluació de riscos laborals (i de les seves revisions periòdiques)
  • control de l'eficàcia de les mesures correctores / accions preventives proposades a fi de complir la normativa legal i els estàndards de qualitat adoptats per l'organització.
  • Vetllar pel compliment de la normativa vigent en l'àmbit de la prevenció de riscos laborals.
  • Confeccionar anualment la memòria d'activitat del Serveis de Prevenció de l'Empresa
  • Planificar l'acció preventiva a realitzar anualment
  • coordinar i efectuar el seguiment de les mesures preventives correctores adoptada
  • coordinar i efectuar el seguiment de la Planificació de l'Acció preventiva
  • controlar la documentació relacionada amb l'activitat preventiva.
  • Informar sobre el desenvolupament i possibles millores en la gestió.
  • Planificar i implementar canvis en els processos.
  • Elaborar informes i seguiment dels procediments.
  • Gestió de no conformitats.
  • Complir amb la normativa de la LOPD.
  • Ubicación : GIRONA - GIRONÈS - 17460 CELRA

    Detalle de las funciones del puesto de trabajo

  • Supervisar i participar en la realització de l'avaluació de riscos laborals (i de les seves revisions periòdiques)
  • control de l'eficàcia de les mesures correctores / accions preventives proposades a fi de complir la normativa legal i els estàndards de qualitat adoptats per l'organització.
  • Vetllar pel compliment de la normativa vigent en l'àmbit de la prevenció de riscos laborals.
  • Confeccionar anualment la memòria d'activitat del Serveis de Prevenció de l'Empresa
  • Planificar l'acció preventiva a realitzar anualment
  • coordinar i efectuar el seguiment de les mesures preventives correctores adoptada
  • coordinar i efectuar el seguiment de la Planificació de l'Acció preventiva
  • controlar la documentació relacionada amb l'activitat preventiva.
  • Informar sobre el desenvolupament i possibles millores en la gestió.
  • Planificar i implementar canvis en els processos.
  • Elaborar informes i seguiment dels procediments.
  • Gestió de no conformitats.
  • Complir amb la normativa de la LOPD.
  • Requisitos

  • Experiencia 2 años.
  • Valorable formació : Tècnic superior en Prevenció de Riscos laborals o altres estudis superiors.
  • Mínim nivell bàsic de català i castellà tan oral com escrit
  • Coneixements bàsics en bones pràctiques ambientals a l’oficina
  • DIPLOMATURA O INGENIERÍA TÉCNICA
  • español (hablado superior, escrito superior)
  • catalán (hablado superior, escrito superior)
  • Competencias / conocimientos :
  • Organitzat.
  • Responsable.
  • Metòdic.
  • Disciplinat.
  • Proactiu.
  • Capacitat d'autogestió i presa de decisions.
  • Disponibilidad de vehículo : , automóvil
  • Permisos de conducir : b-automóvil 3.500kg, asientos 9, con remolque 750k, y triciclos y cuadriciclos de motor
  • Condiciones del puesto de trabajo

  • Contrato laboral temporal (6 meses)
  • Jornada completa
  • Reportar esta oferta
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación