TÈCNIC/A ADMINISTRATIU/VA
MARLEX RECRUITING
BARCELONA, Spain
hace 16 horas
source : Servei d'Ocupació de Catalunya

Descripció

Consultoria en RRHH especialitzada en la selecció de càrrecs intermitjos i directius

Quina serà la teva missió a l empresa?

En dependència del / la Director / a de Departament, la persona seleccionada s ocuparà de :

Comptabilitzar les factures de l empresa

Comptabilitzar els cobraments i pagaments

Realitzar les tasques referents a conciliacions bancàries

Calcular les comissions dels comercials i les dietes corresponents

Col·laborar en l elaboració dels impostos anuals

Donar suport en la resta de tasques del departament que es requereixin.

Al perfil seleccionat se li ofereix :

Formar part d una empresa sòlida, responsable amb gran reconeixement Nacional i Internacional.

Estabilitat

Tenir la oportunitat de treballar amb un equip multidisciplinari

Jornada laboral de Dilluns a Divendres de 9h a 13h i de 15h a 18 : 30h (amb flexibilitat)

Salaris competitius

Ets el / la candidat / a ideal si tens...

Formació mínima de CFGS en Administració i Finances i / o similars.

Experiència mínima de 2 anys realitzant tasques similars

Es valoraran coneixements de SAP

Habilitats comunicatives i de gestió del temps.

Capacitat per treballar en equip.

Categoria

Administració d'empreses

2 anys

Nombre de llocs ofertats

Estudis :

Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació de Administració i finances (imprescindible)

Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació de Administració (imprescindible)

Idiomes :

Anglès Mitjà (imprescindible)

Castellà Domini (imprescindible)

Català Domini (imprescindible)

Carnets de conduir : B

Salari fins a

Inscribirse
Mi Correo Electrónico
Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
Continuar
Formulario de postulación