TÈCNIC/A ADMINISTRACIÓ DE PERSONAL - DEPARTAMENT DE RRHH
Fundació Puigvert
Barcelona, Barcelona, Spain
hace 5 días

Busquem un / a professional per a integrar-se dins de l'equip de l'àrea d'Administració de persones. Tasques principals :

  • Procés de nòmina.
  • Gestió d'altes / baixes i IT.
  • Contractació.
  • SILTRA.
  • Tasques generals : d'atenció personal i telefònica als professionals, gestió del correu, arxiu, etc.
  • Formació mínima requerida Grau de Relacions Laborals o equivalent.
  • Experiència mínima de 2 anys.
  • Domini de programes de gestió de nòmina : Denario, etc.
  • Usuari avançat del paquet Office.
  • Bilingüe català / castellà.
  • Es valorarà :

  • Experiència al sector salut.
  • Anglès nivell conversa.
  • Reportar esta oferta
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación