TÈCNIC ADMINISTRATIU  (departament laboral)
Mgroup
GIRONA, Spain
hace 4 días
source : Servei d'Ocupació de Catalunya

Descripció

Consultoria en RRHH (no som ETT)

Reportant al Cap del Departament, es responsabilitzarà d'elaborar i presentar contractes de treball, calcular i fer nòmines segons els diversos convenis existents, realitzar altes i baixes a la Seguretat Social, etc.

Categoria

Administració d'empreses

més de 2 anys

Nombre de llocs ofertats

Requisits

Imprescindible experiència mínima de 6 mesos en l'àmbit de l'administració de personal i / o gestió de nòmines i contractes.

Estudis :

Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació de Administració i finances

Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació de Comerç i Màrqueting

Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació de Administració

Busquem un / a professional jove, resolutiu, organitzat, metòdic i amb capacitat d'aprenentatge.

Amb formació mínima de CFGM o CFGS en administració, comptabilitat o finances. Molt valorable formació complementària en Gestió de RRHH, Gestió de personal, Administració de personal, Relacions Laborals, contractació, nòmines, etc.

Imprescindible experiència mínima de 6 mesos en l'àmbit de l'administració de personal i / o gestió de nòmines i contractes.

Imprescindible bon domini del català i de l'espanyol.

Residència propera a el lloc de treball.

Horari

Horari de 08.30 a 14.00 i de 15.00 a 18.00 de dilluns a dijous. Divendres intensiu de 08.00 a 15.00.

Salari fins a

Reportar esta oferta
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Inscribirse
Mi Correo Electrónico
Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
Continuar
Formulario de postulación