ADMINISTRATIU / ADMINISTRATIVA CLIENTS
PIMEC micro, petita i mitjana empresa de catalunya
BARCELONA, BARCELONA
hace 5 días
source : Feina Activa Servei Públic d'Ocupació de Catalunya

Atenció telefònica comercial. Realitzar ofertes de serveis, enviar-les i fer el seguiment . Gestió de les ofertes al ERP (altes, seguiment, aprovacions) Gestió del clients al ERP ( altes, introducció i manteniment de dades) Gestionar internament l’inici dels serveis Actualització i manteniment documental de les ofertes.

Realitzar la facturació Preparar documentació tècnica i comercial.RequisitsFormació a nivell de batxillerat, CFGM en AdministracióOfimàtica a nivell basic d’Excel, coneixement de ERP / CRMExperiència en tasques similars mínim 2 anys

Reportar esta oferta
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Inscribirse
Mi Correo Electrónico
Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
Continuar
Formulario de postulación