Atenció al client
PIMEC micro, petita i mitjana empresa de catalunya
BARCELONA, Spain
hace 18 horas
source : Servei d'Ocupació de Catalunya

Descripció

Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una oficina d'assegurances ubicada a Barcelona un / a persona que realitzi tasques d'atenció al client i d'auxiliar administratiu / vaA través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral d'un mínim d'entre 6 i 9 mesos i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.

Experiència(mesos)

Nombre de llocs ofertats

Ofertes per a persones amb discapacitats

Detall de les funcions del treball

Tasques administratives, atenció al client telefònica i presencial.Assessorament i venda de productes Mapfre.

Nivell Formatiu

Nivell del títol Tema del títol Nom del títol

No s'han trobat resultats

Competències

Nivell No s'han trobat resultats

Idiomes Parlat Escrit

No s'han trobat resultats

Permisos de Conduir

No s'han trobat resultats

Tipus de vehicle Disponibilitat de vehicle Disponibilitat per a Viatjar

Detall de l'experiència requerida

  • Experiència mínima de 2 anys en atenció al client i realització de tasques administratives. Domini del català i castellà.
  • Imprescindible domini del Paquet Office.

    LABORAL TEMPORAL

    Durada del contracte(mesos)

    Salari fins a

    Detall d'altres beneficis

    Reportar esta oferta
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación