Administrativa Atenció a Clients
J.REGORDOSA RECURSOS HUMANS
Igualada, España
hace 15 días
source : Emprego

Per a empresa de serveis situada a Igualada. Realitzarà tasques a nivell d’atenció als clients i a nivell de gestió de tràmits administratius i per això busquem a persones dinàmiques, sensibles pel que fa a l’economia social i a les entitats socials i amb capacitat per proposar-

se nous reptes en l’àmbit professional i a treballar en equip. Tindrem en compte, però NO son imprescindibles, aquests aspectes.

Sobre l’experiència professional : Tasques d’acció comercial o tècnica en corredories d’assegurances. Haver realitzat tasques comercials o d’atenció al client Haver treballat en entitats socials en l’àmbit de la discapacitat.

Sobre la formació i els coneixements tècnics : Coneixements d’assegurances Gestió comercial i orientació al client. Tramitació de sinistres.

Desenvolupament de productes. Domini del màrqueting i les xarxes socials. Nivell més alt possible en ofimàtica, entorns : Microsoft, Apple Utilització de Prezi i realtimeboard Domini del programa de gestió de corredories : Visual Seg Oferim un contracte estable, horari partit de dilluns a divendres i una retribució econòmica negociable.

En cas que et pugui interessar treballar en una corredoria diferent, que busca trencar els conceptes preestablerts, amb un catàleg social innovador i adaptat a les necessitats dels clients que ven, assessora i fa mediació d’assegurances ètiques i solidàries, envia’ns un Curriculum Vitae a cv jregordosa.

com indicant la referència AD-SP. -

Inscribirse
Añadir a favoritos
Eliminar de mis favoritos
Inscribirse
Mi Correo Electrónico
Al hacer clic en la opción "Continuar", acepto que neuvoo recolecte y procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Tengo derecho a darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
Continuar
Formulario de postulación